Skab loyalitet til dit brand med den rette brandaktivering
Verden i dag er fyldt med brands og budskaber. Derfor kan det være en fordel at lave en aktiveringsplan, der involverer og interagerer med din målgruppe, så du skiller dig ud fra mængden. Brandaktivering skal knytte en følelsesmæssig relation mellem forbruger og brand gennem positive oplevelser – fx events, sampling, kampagner, co-brandet produktlanceringer m.fl. som giver merværdi for forbrugeren, og selvfølgelig et større kendskab og mere loyalitet til dit brand.
Sådan hjælper vi dig med din brandaktivering
Vi oplever oftest, at vores samarbejdspartnere har brug for vores hjælp til brandaktivering i forbindelse med etableringen af et kommercielt partnerskab. Men vi hjælper også, hvis brandaktiveringen er en del af jeres marketing aktiviteter i eget regi. Processen for os er den samme.
Besøg Partnership Activation for yderligere information og inspiration til din brandaktivering.
Mulighederne for brandaktivering indenfor sport og underholdnings partnerskaber
Vi har været inde over mange gode cases. Derigennem har vi opnået stor indsigt i de mange muligheder som brandaktivering giver, når vi taler om sport og underholdning. Brandaktiveringen er afgørende for, hvordan sponsoratet bliver opfattet, men på trods af dette, bliver det tit negligeret med begrundelse af mangel på ressourcer. Derfor oplever vi ofte stor begejstring hos rettighedsejere, når en partner viser engagement og motivation for at aktivere partnerskabet.
Ofte vil brandaktivering være med afsæt i en af følgende indsatser, hvorfra et skræddersyet koncept udvikles fra.
Eksempler på aktivering indenfor sport og underholdning